Veelgestelde vragen
Onze PhotoBooths zijn geschikt voor allerlei soorten (zakelijke) evenementen. Denk daarbij aan beurzen en andere zakelijke evenementen. Het design van de PhotoBooths is zoals je dat van hedendaagse apparatuur mag verwachten. Heb je vragen neem gerust contact met ons op we geven je graag advies.
Vaak weet je van te voren niet dat je een Photobooth langer op een feest wil hebben. Het is dan ook realistisch dat je dat pas tijdens het evenement wilt beslissen. Het kan in veel gevallen maar overleg het wel met de aanwezige assistent of telefonisch, Want er kunnen extra kosten aan verboden zijn.
De benodigde vloeroppervlakte is ongeveer 2,5m x 2,5m. Als hoogte hanteren we circa 2,3m. Maak je gebruik van de partytent van www.Goedkoopste-Photobooth.nl dan hebben we minimaal een ruimte nodig van 3m x 3m x 3m (BxLxH).
Ja dat is mogelijk. Wel onder de volgende voorwaarden dat de photobooth: – droog (overdekt) staat – op een harde, vlakke en droge ondergrond kan staan – er een 220V aansluiting in de buurt is (max 10 meter afstand).
Indien gewenst kan je bij ons een partytent huren.
Dit is alleen mogelijk wanneer er een medewerker (assistent) van PhotoBoothMaster aanwezig is. Tussentijdse verplaatsing van de PhotoBooth zal gebeuren gedurende de huurtijd en de effectieve huurtijd niet verlengen. Tussentijdse verplaatsing kan enkel na akkoord van www.Goedkoopste-Photobooth.nl
We hebben ongeveer 60 minuten nodig voor het opbouwen en 45 minuten voor het afbouwen.
De hoogte van de terugbetaling hangt af van hoe ver van tevoren je annuleert:
Meer dan 30 dagen van tevoren: 75% terugbetaling
Tussen 30 en 14 dagen van tevoren: 50% terugbetaling
Binnen 14 dagen voor het evenement: geen terugbetaling
Wij vragen een aanbetaling van € 75,- en deze kan gemakkelijk met iDEAL betaald worden. Zodra de reservering bevestigd is ontvang je een verzoek om de aanbetaling over te maken. Het resterend bedrag dient 14 dagen voor datum van de reservering betaald te worden. Zakelijke klanten hebben de mogelijkheid om te betalen op factuur. Neem daarvoor contact op met www.-Goedkoopste-Photobooth.nl
Er is een vrij 220V aansluiting te zijn op max 10 meter afstand. Daarnaast een vloeroppervlakte van 2,5m x 2,5m en hoogte van circa 2,5 meter.
I.g.v. de partytent van www.Goedkoopste-Photobooth.nl dient er een vloeroppervlakte te zijn van 3 x 3 x 3 meter (B x L x H)
www.Goedkoopste-Photobooth.nl verzorgt de plaatsing, demontage en kan indien gewenst aanwezig zijn tijdens het event (host). Ook wanneer er geen gebruik wordt gemaakt van een host kan er beroep worden gedaan op support voor het uitzonderlijke geval dat er zich iets voordoet waardoor de Photobooth niet naar behoren werkt.
Nee dit kan helaas niet, In de toekomst wel. Vraag naar de voorwaarden.
Onze Photobooths zijn ideaal voor opnamen van 1 tot 4 personen. Maar met een creative pose kunnen dat er maar zo 6 zijn. De afstand tussen de Photobooth en de mensen zal circa 2 meter.
Iedere opname wordt direct digitaal gestuurd naar het email adres wat de gast(en) hebben ingevuld. Wanneer er gekozen is voor een Photobooth met printer kan er ook direct een afdruk gemaakt worden. De afdruk wordt gemiddeld geleverd binnen 15 seconden.
Dat hangt er een beetje van af hoe vaak iemand een foto opname overdoet. Maar gemiddeld gezien zijn mensen zo’n 2 minuten bezig met het maken van een paar foto’s. Op een avond waarbij de Photobooth 4 uur wordt ingezet zullen er ongeveer 120 fotosessies plaatsvinden. Wanneer er bijvoorbeeld 3 mensen op de foto gaan worden er op zo’n avond 360 mensen gefotografeerd.
Wanneer het papier op is zal de aanwezige assistent van www.Goedkoopste-Photobooth.nl hiervoor zorgen. Of bij geen assistent zult u de instructie hiervan ontvangen dit is erg gemakkelijk te doen
Je kan onbeperk opnames maken. Wanneer je gekozen hebt voor een photobooth met een printer kan je ook onbeperkt printen. Er zijn achteraf geen kosten voor het aantal opnames of prints die gemaakt zijn tijdens het event.
Als organisator kies je een fototemplate van bijvoorbeeld 2 of 3 foto’s per strip.
Iedere fotostrip wordt standaard tweemaal afgedrukt. (Bijvoorbeeld één voor de gast en één voor de organisator) Het kan ook zijn dat je meer afdrukken wil ontvangen. Ook dat kunnen we voor je regelen. Laat het ons weten.
De afmeting van één fotostrip is 5×15 centimeter.
Ja dat kan. Naast het standaardformaat van 5×15 centimeter van de fotostrip is het ook mogelijk om foto’s van 10×15 centimeter af te drukken. Tijdens onze intake kan je dat aangeven.
Wanneer daar toestemming voor is gegeven worden de opnames digitaal opgeslagen en zijn direct toegankelijk voor de organisator.
Onze Photobooth bestaat uit verschillende onderdelen om het transport te vergemakkelijken. Om de Photobooth op te bouwen en de printer te installeren is ervaring vereist. De voorkeur heeft dat wij dit zelf doen, In goed overleg kunnen er uitzonderingen worden gemaakt.
Uiteraard is onze Photobooth langer te huren. Voor het huren van onze Photobooth voor meerdere dagen maken we graag een offerte op maat. Neem contact op met ons.
We zullen na de reservering met je een (aanvullende) intake doen om zo vast te stellen wat www.Goedkoopste-Photobooth.nl en de organisator moet doen. Als organisator zal je vaak een keuze moeten maken over het openingsscherm van de touchscreen, foto-template en bijvoorbeeld teksten op de fotostrip..
Dat hangt af van de tijd die er nog is tot aan de datum van het event. Na opdracht ontvang je van ons een intakeformulier waarmee we duidelijk aangeven wat en wanneer we iets nodig hebben. Maar we hebben het liefst 14 dagen voor het evenement de gevraagde informatie.